Svar på tal!



Postat av Tova:

Olivia?

Svar;

Asså jag har förlåtit henne jag är inte någon som sitter
och grubblar över saker som har hänt för många månader
sedan.Du,jag har förlåtit henne!Om du inte vill vara med mig
bara för att jag har förlåtit Olivia måste du inte vara det.
Och ni överdriver.Hon dissa oss i 2 veckor och ni dissa henne i
snart 3 månader.

Postat av: Tova
2010-06-13 / 19:40:37

Asså vad har du för problem,du hatar typ mig bara för att kag hatar Olivia och jag har aldrig sagt att jag inte vill vara med dig!


Postat av: Anonym
URL: http://cutetovis.blogg.se/ 2010-06-13 / 19:43:52

du behöver inte heller vara med mig om du har promblem med att kag hatar Olivia och vrf hatar du bara mej??


Postat av: Rim!!!!
URL: http://riimiiiss.blogg.se/ 2010-06-13 / 20:21:37

Riham du har seriösa problem.

Du behöver inte lägga dig i vad jag och Tovis gör.

Det är inte ditt problem om vi är kompis med Olivia eller inte. Låt oss vara. Måste varje person i världen vara exakt som du. Nej, det måste de inte.

Och vad fan har vi sagt till dig? Du får vara med Olivia så mycket du vill. Och om du tycker att du hamnar i "mitten" Vilket du inte gör. Men du tror det. Men iaf vad har det här med dig att göra!!!!


Postat av: Riham
2010-06-16 / 14:31:31

Asså kommentera inte min blogg!För ni är fucking inte bra vänner!!!Och läs inte min blogg!Varför vågar ni inte säga detta tal i verkligheten istället för bakom skärmen???snorvalpar

Ni pratar bakomk ryggen om mig va??För jag bryr mig inte om er jävla lögnare


Postat av: Anonym
2010-06-16 / 23:29:57

Asså Riham jag kommer säkert Förlåta henne efter sommarlovet. Men jag bryr inte om Tovis inte gör det.Men jag tror att jag kommer det. Och nu är det ju sommarlov. Så då kommer jag inte träffa henne.

Men jag gör inte som tova. Jag kommer förlåta henne efter sommarlovet.Asså jag är inte sur på henne längre. Men Tovis kommer ju alldrig Förlåta henne. Eller det är ju vad hon säger men jag vet inte om det är sant. Men vi får se. Men jag kommer förlåta henne. Och förresten förlåt för allt. Du vet om det där. Asså om inläggen där uppe.


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?