Frågor om mig

Är du singel? - Japp
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - aa =)
Hur många har du varit kär i ?- 3
Är du kär just nu? - Japp

- Tio frågor om dig själv
Namn? - Riham Mohomoud
När fyller du år? - 4 maj
Några piercingar? - 3 i öronen
Vad har du på dig just nu? - pyjamas :P
Vilken årstid är bäst? - sommar =)
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - fint väder, god frukost & en härlig utsikt över stranden :P
Vad tycker du mest om hos dig själv? - mina läppar
Vad är du bra på? -  Att vara trög
Vem älskar du mest på denna jord - Vänner & Familj och Z***<3
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - själv!

10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig?- ingen
Vem är den roligaste av dina vänner? - Alla :P
Vem är snyggast av dina vänner? - Stephanie:D
Vem är den du helst har filmkväll med? - Vänner
Vem av dina vänner är mest "evil"? - Tova, Hahaha
10 frågor om idag
Vad har du gjort? - Druckit te

Vad ska du göra nu? - Dricka te
Vad har du ätit idag? -  Choklad,choklad, mat, kex, mat, choklad,chips, chips
Har du duschat idag? - aa
Är du trött nu? - Lite :P
Vad händer i morgon ? - Gud vet
Går du i skolan? - Neej , dagis
Har du varit i skolan idag -Ja det var skolavslutning



Annat
Hur mår du just nu? - Just fine
Har du piercat dig? - nej men vill
Är du hungrig nu? - Nej :P
Vad är klockan nu just nu? - 08.03
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - bloggen och facebook
Vem ringde dig senast? - pappa<33

Vem ringde du senast? - Mamma :P

Vem sms:a till dig senast? - Mamma<33
Vem sms:a du till senast? - Mamma <33


Övrigt

Gillar du punk? - Nej, tror inte det
Har du sminkat dig idag? - Ja

Musik

Lyssnar du på musik just nu? - Alltid <3
Vilket är ditt favoritband/artist? - Jackson five / Michael Jackson<33... Shakira <33
Vad gillar du för musik? - Hip hop / R&b. M.m

Kläder

Har du fler än 4 linnen? - Jaa
Har du fler än 3 jeans? - Aa
Har du fler än 5 tröjor? - japp


Smink och hår
Använder du mascara? - ja
Använder du wax? - nej
Använder du ögonskugga? - Nej, bara vid speiella tillfällen
Använder du kajal? - Ibland
Använder du hårspray? - Ibland
Använder du volymspray? - Nej
Andänder du mousse? -  ibland
Använder du deodorant? - Deklart ?
Använder du skinspray? -  nej
Använder du parfym? - Japp
Använder du läppglans/läppstift? - Ja /nej
Använder du brunkräm? - Nej
Använder du rouge? - Ja
Plattar/lockar du håret varje dag? - Ja / neej
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - Nej


Kärlek
Är du kär just nu? - Jaa :P
Har du haft sex idag? neeeej
Har du kysst någon idag-neej
Har du ett förhållande? - -
Är du romantisk? - Kanske lite :D
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Never
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Jaa, duu
Hur länge höll det? -  
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Båda två :P
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Neej
Vem sov du senast bredvid? - Lillsyrran
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - De duu, ?? Hahahah
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - Nepp
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Vet inte
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Aldrig ,
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Nope
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Svår fråga.... bara han inte har hängiga byxor -.-

Nu ska jag dra och kolla på tv!!
Postat av: Anonym
2010-06-16 / 10:28:15

Du ljuger så j***a mycket.

Vågar du inte skriva saningen.

Och tycker du att Stephi är snyggast av alla dina vänner. Då ska jag säga....

Då har du inte många vänner!!!


Postat av: Anonym
2010-06-16 / 10:29:17

Jag vet vem du är kär i.

Det är ......


Postat av: wiiam
2010-06-16 / 12:59:26

braa blogg riham<3


Postat av: Riham
2010-06-16 / 14:00:27

Tack wiiam


Postat av: Riham
2010-06-16 / 14:03:12

Asså den som inte skriver namn och säger att jag inte har vänner dra åt fucking helvete.Du kan inget om mitt privatliv.Säg mig vad mina kompisar heter vaaa???Det är inte bara de i skolan som är mina vänner.Den som har skrivit första kommentaren har inget liv!!!!Fuck you läs inte min blogg om du tycker jag ljuger fucking snorvalp!!!!!


Postat av: Anonym
2010-06-16 / 18:21:48

Jag har aldrig sagt att du inte har några vänner. Jag menar har du inte någon snyggare än Stephanie. Men om du inte har så visst. Jag menar det är taskigt,för du har ju andra vänner.Du kanske inte förstår vad jag menar.

Och jag vet att du ljuger. Jag kan förklara.

Jag vet att det var en gång när någon frågade dig om du ...... Men här säger du att du gör det.

Asså det är inte konstit att göra det. För om du gör det så ljuger du bara. Men visst gör det.Det är inte fel jag bara menar att du ljuger.Varför sa du inte bara sanningen.


Postat av: Anonym
2010-06-23 / 14:03:29

fucking lier fuck UUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

foad vtf stephanie e skit ful! och om du inte vet va foad betyder så vet du d nu! d betyder FUCK OFF AND DIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Postat av: Anonym
2010-06-23 / 14:10:44

förresten du har ingen lillasyster!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?