Asså ....Snällt ***

*** du jag vet att det var du som skrev meddelandet.
Mycket taskigt!!!!Jag såg på Tovas blogg vad du hade skrivit!!!
Du gillar inte mig va???För det gör jag inte med.JAg trodde vi var
vänner men jag hade tyvär fel!!!Du säger att jag inte har vänner!!!
Har du det eller???Du har knappt mer än mig!Så säg inte saker
som du inte vet om!!!DET HÄR ÄR INTE SKOJJ OCH JAG TAR DET
PÅ ALLVR!!!Asså när ska du fatta det???Om du säger att jag vet vem
du är så varför skrivre du inte ditt namn????

Postat av: Anonym
2010-06-16 / 23:36:25

Riham jag har fan inte sagt att jag inte gillar dig. Men du gillar inte mig va eller det var det du skrev.Och vad fan jag skämta. Och om du inte visst det så Förlåt. Jag trodde att du skulle ta det som ett skämmt. Inte på allvar.

Jag visste verkligen inte att du skulle ta det på allvar. Men jag menar det Förlåt. Det var inte meningen att du skulle bli arg.


Postat av: Anonym
2010-06-16 / 23:37:38

Som om du är bättre än mig.Du tror att du är så j***a schysst. Men du är knappast bättre än mig. Jag trodde också att vi var kompisar. Men jag hade visst fel. Riham du tror att du är så perfekt. Det är inte jag som skriver taskiga saker om dig på min blogg.Och du vet att du har skrivit mer än det här.

Men jag trodde verkligen att vi var vänner. Men jag hade fel. Men tack så j***a mycket.

Ps. jag sa ju också att jag skämmta.Men ändå så kallar du mig .......

Du vet vad. Och om du inte vet det så står det på dina inlägg.Verkligen lågt asså.

Men Förlåt för allt.


Postat av: Bloggarmaja
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/ 2010-06-17 / 08:35:01

hata jävla bitch-drama!


Postat av: Anonym
URL: http://riimiiiss.blogg.se/ 2010-06-17 / 10:20:31

Jag kommmer inte ihåg. Men de förlora iaf.

Om du ens ville veta det.


Postat av: Anonym
2010-06-17 / 10:27:08

Jag kommmer inte ihåg. Men de förlora iaf.

Om du ens ville veta det.


Postat av: Anonym
URL: http://cutetovis.blogg.se/ 2010-06-17 / 11:07:38

wtf????!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?