Gå inte och kalla mig hora

Hej hej bitch hur mår du idag då?


Skriv ditt namn vad är det du fucking inte förstår???
Om du verkligen vill be om ursäkt så blir det inte
bättre om du sä ger förlåt och sedan kallar mig hora!
Skriv ditt namn vad är det du är rädd för?
Om du verkligen är så kaxig så skriv ditt namn och
bara för att du sitter bakom skärmen och skriver
så få inte luft.Säg det till mig inte på bloggen.
Och det var inte jag som började kalla dig fula
saker.Det var du som sa att jag ljuger fucking mycket
men vad ljuger jag om?Du sa att jag leker perfekt
men jag är redan det om du inte ser det!
Det är inte jag som har två olika sidor ena dagen djävul andra
dagen ängel.Nu säger du till Tova att hon ska vara på din sida.
Men när Olivia säger till alla att dem ska vara på hennes sida
sägr du att hon är svag och inte klarar av det själv.
Då är du också svag inse det!!!Och tro inte att jag förlåter
dig.Förut i skrev jag något om Tova,ni berättar det till hela klassen
vrf????Vad ska de göra?Ska de slå mig framför ögonen på er??
Så håll din trut och kommentera inte min blogg.Det är du som
startar problemen.    Till ..."perfekt"...

Och skriv ditt namn innan jag skriver det.!!!!!!!!
Postat av: tova
URL: http://cutetovis.blogg.se/ 2010-06-17 / 16:17:41

tare lungt!


Postat av: Amanda<3
URL: http://afcb.blogg.se/ 2010-06-17 / 16:58:10

hejj, jätte fin blogg, kolla in min blogg, kommentera den gärna oxå tackk <3

ojjdaa!! :( vad taskigt!!


Postat av: Abir
URL: http://puuckos.blogg.se/ 2010-06-17 / 20:07:54

Riham älskling

Det är inte fina ord du använder.

Sluta skriv sådana ord . oki??


Postat av: Rim!!!!
URL: http://riimiiss.blogg.se/ 2010-06-18 / 14:50:33

Riham jag har aldrig sagt att du är en hora. Och du som säger att "du" inte ljuger.Och jag har aldrig sagt till Tovis att hon ska vara på min sida.Ser du du ljuger igen. Och jag fattar inte vad du menar men det där om Tovis och klassen. Så gå in på min blogg och förklara. Och jag är inte en djävul. Men jag har inte sagt att jag är en ängel.Men det är inte du heller.Och vad fan får du luft ifrån.



Ps. Det är inte jag som kallar dig ful ord!!!!!



Peace out!!!!


Postat av: Riham
2010-06-19 / 10:12:20

shat up!!

Du ljuger varför kommentrar du Tovas blogg och säger att hon ska kolla på min blogg????Du pratar alltid skit om mig jävla lögnare.Du står alltid på tovas sida vad som än händer!!!Och du jag får luft från himmlen, idiot!!I klassrummet när tova kommenterade mitt inlägg och jag svarade på hennes fråga så ska du gå och säga till alla att jag har fel jag är inte en lögnare!!Vrf går du och säger till Vanne Anne Maya och alla andra att jag har fel.Lägg dig inte i vad jag och Tova pratar om!Det handlar inte om dig.Och jag skriver vad jag vill på bloggen!!!Det är inte din.Följ inte min blogg om du tycker jag är "lögnare"!!!Och håll käften jag vill inte ha med dig och göra.Det är du som skvallrar till alla att allt är mitt fel när vi bråkar snorunge!


Postat av: Sumeya
URL: http://smojj.blogg.se/ 2010-06-19 / 15:31:27

Asså kan inte ni bara sluta bråka men om ni så gärna vill bråka gör det face to face. Det är bara så töntigt att ni skriver på bloggen....

Aja det var bara de jag ville säga.

Ha det bra!!:D


Postat av: Riham
URL: http://munkmuffinsen.blogg.se/ 2010-06-19 / 22:07:31

Tack Sumeya för de fina kommentarerna!!

Men det var din lilla syster som inte vågade

skriva sitt namn när hon sa att jag var en lögnare.

Säg till henne att vi ska bråka face to face.Och det var inte jag som började med det här skitsnacket,det var din syrra,så säg till henne att vi ska prata face to face och inte till mig.Och det

är hon som e töntig inte jag!!!



Ha det ba,följer din blogg=)


Postat av: Anonym
2010-06-23 / 14:20:06

du ljuger om fucking allt du har ju för faan ingen lilla syrra o du beskriver dej själv som perfekt men i intervjun sa ru ju att du va bäst på att va trög såååå da! o d e du som startar problem genom att ljuga!!!!!!!!!! fuck U bich!!!!!!!!!!!!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?